YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

I'm Back!

Assalamualaikum, 

ya Allah lama gila tak tulis blog, rasa nak hempas je laptop sekarang ni sebab sis excited sangat typing right now. Itu lah dia sekeping minah ni, rasa nak menulis baru terhegeh tergedik-gedik cari blog ni. Ok bukak je blog ni first of all terus baca entry yang lama. Alaler rasa macam nak lempang pipi aku kuat-kuat, asal kelakau bebenau entry aku dulu-dulu. Nantilah ada masa aku edit balik blog ni. Lagipun bukannya ada orang baca pun so it just like i'm talking with myself ceh padahal lonely.

Alhamdulillah sihat aje sekarang ni di samping keluarga yang tersayang. Juga hari-hari belajar mensyukuri nikmat yang kadang sedar kadang tak sedar dalam kepala otak ni. Sekarang ni aku dah sambung degree dekat UKM. Alhamdulillah atas result yang boleh aku kategorikan untuk self-achievement sebagai cemerlang. Then continue study di universiti yang aku nak *wipe tears* As for now, aku mohon lah banyak-banyak dekat diri aku ni tolong lah rajin belajar macam zaman form 6. It is such a waste bila zaman degree kau tak boleh score but stpm yang berkali lagi susah tu kau boleh score. The thing is kau dah pun melangkah sejauh ni, then strive it! Bermotivasi sungguh padahal realitinya sekarang kau tengah sedap baring atas katil. Amboi cakap tak serupa bikin hihi. 

Last week aku cuti seminggu, bukan sengaja cuti but dapat mc sebab accident. Hm dah beberapa tahun bawa motor, akhirnya dekat negeri orang juga aku cium tar. Apa pun dari accident tu aku belajar banyak benda. Ada lah benda dia. Habis lah kemain seminggu melingkau bermalas-malasan dekat rumah. Dah ni balik kolej ha rasakan assignment bertubi-tubi minta diselesaikan. Ok lah, saje menulis blog nak cari mood kejap sebelum jari ni sentuh keyboard untuk assignment pulak. Ok lah thats all. Bye!

No comments:

Post a Comment