Hajj
Simplification
Follow
Dashboard
Entries About Stuff Linkies

susah
Tuesday, June 16, 2015 | 7:03 AM | 0 Kawaii ?

Entah lah. Aku asyik mengeluh je sejak dua menjak ni. Bila dah besar ni asyik fikir pasal duit, bukannya mata duitan tapi fikirlah ekonomi tengah meleset camni. Semua benda nak libatkan duit. Aku kengkadang x sampai hati nak mintak abah duit. Yelah abah pun tengah susah skrg semua anak tengah belaja. Aku terpaksa lah pakai duit aku dlm bank. Habis kontang dah duit dlm bank aku. Aduh nape lah benda cmni aku kena fikir. Aku sebenarnya nak beli buku rujukan tapi harga buku rujukan tahu lah mcm mana agak mahal kan nak2 tebal lak tu. Susah lah x da buku rujukan sbb nak faham satu bab tu. Ya Allah permudahkan lah urusan ku



Older Post


Owned by : Hajj
Best View in Google Chrome